dimecres, 27 de novembre del 2013

FISH AND CHIPS

Hi everyone! 

First of all I would express my gratitude to all the families that took the kids to school so early on Monday morning. It is not always easy the organization when we change our schedules...

Secondly I congratulate our contestants (Ona, Axel and Carla), who did a really good job in front of the cameras. 

And finally thanks to the attitude of all our pupils in the TV studio, that was excellent.

 Here I attach some photos of that great and exhausting day! I really wish you enjoy them!

                  *                        *                    *                       *                              *
Hola a tothom!

 Primerament voldria agraïr a totes les famílies de l'escola que van dur els nens tant d'hora dilluns al matí. No sempre és senzilla l'organització familiar quan canviem d'hàbits... 

Felicito als nostres participants (l'Ona, l'Axel i la Carla), que ho van fer molt bé davant de les càmeres. 

I finalment donar les gràcies a tots els alumnes que hi van anar, que es van comportar més que bé. 

 Aquí us passo un recull de fotos d'aquest dia tan apassionant!Desitjo que us agradin!